Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je antwoorden op vragen over onder andere het aanleveren van bestanden, het bestellen en betalen van producten. Staat jouw vraag er niet tussen of heb je geen zin om alles door te lezen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder!
Aanleveren
Onderstaand vind je terug welke bestanden wij graag van jouw ontvangen en welke verschillende opties er zijn om jouw ontwerpbestanden aan te leveren:
Aanleverspecificaties
Bestanden
Het liefste ontvangen wij graag vectorbestanden zoals AI of EPS. Met deze bestanden kunnen wij garanderen dat jouw logo of ontwerp het beste tot zijn recht komt. Vectorbestanden kunnen namelijk oneindig vergroot worden zonder dat de kwaliteit aangetast zal worden. Mocht je niet beschikken over deze bestanden dan voldoen bestanden als een TIFF, PNG of PDF ook. Zorg hierbij voor een minimale resolutie van 150 dpi.
Mocht je niet zeker weten of jouw bestand goed is neem dan contact met ons op en wij zullen het gelijk voor je nakijken. Wanneer nodig zullen wij het bestand kosteloos voor je drukklaar maken.
Kleurgebruik
Bestanden ontvangen wij graag in de kleurencombinatie CMYK (cyaan, magenta, yellow en black) of wanneer nodig in PMS. Alleen op deze manier kunnen wij de kleuren van jouw huisstijl het beste terug laten komen.
Lettertype
Lever het liefste de gebruikte lettertypen altijd mee of zorg ervoor dat de teksten in het bestand zijn omgezet naar lettercontouren/outlines. Mocht je hier niet uitkomen, hiervoor kun je direct contact met ons opnemen en wij zullen je helpen.
Waar lever je de bestanden aan?
Upload direct bij bestelling of offerte aanvraag
Voor de snelste afhandeling raden wij aan jouw logo of ontwerp tijdens de bestelling of offerte aanvraag aan te leveren via de uploadknop. Deze vind je terug in de winkelwagen onder de factuurgegevens.
Via e-mail
Wanneer de bestanden kleiner dan 10 MB zijn, kun je deze ons via e-mail toesturen. Dit mag naar info@bamq.nl
Zijn de bestanden groter dan 10 MB, dan zou je bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van het online-uploadprogramma WeTransfer. Mocht je hier niet uitkomen, ook dan helpen wij je natuurlijk graag.
Bieden jullie ontwerp- en grafische ondersteuning?
Algemeen
Onderstaand vind je antwoorden op algemene vragen.
Wat zijn promotionele producten?
Antwoord: Promotionele producten zijn items die bedrijven gebruiken om hun merk, producten of diensten te promoten. Deze producten bevatten meestal het logo of de naam van het bedrijf en worden vaak gratis weggegeven om naamsbekendheid te vergroten en klantloyaliteit op te bouwen.
Waarom zou ik promotionele producten gebruiken?
Antwoord: Promotionele producten zijn effectieve marketingtools omdat ze tastbare herinneringen zijn aan uw merk. Ze kunnen helpen bij het verbeteren van de merkherkenning, het stimuleren van klantloyaliteit en het genereren van leads. Bovendien hebben ze een langdurig effect, aangezien klanten de producten vaak blijven gebruiken.
Hoe meet ik het succes van mijn promotionele producten?
Antwoord: Het succes van promotionele producten kan worden gemeten door middel van verschillende methoden, zoals het bijhouden van leadgeneratie, klanttevredenheidsonderzoeken, sociale media-interacties en verkoopcijfers. Het is ook nuttig om feedback van klanten te verzamelen om inzicht te krijgen in hoe de producten worden ontvangen.
Productselectie en Personalisatie
Onderstaand vind je antwoorden op vragen over hoe je een product kan kiezen en welke personalisatiemogelijkheden we het meeste gebruiken.
Hoe kies ik het juiste promotionele product voor mijn bedrijf?
Antwoord: Het kiezen van het juiste promotionele product hangt af van uw doelgroep, uw marketingdoelen en uw budget. Populaire keuzes zijn onder andere pennen, notitieboekjes, tassen, en waterflessen. Denk na over wat nuttig zou zijn voor uw doelgroep en wat hen aanmoedigt om uw merk te herinneren. Uiteraard kunnen wij ook meedenken en ideeën aandragen voor jouw perfecte promotieartikel. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik promotionele producten personaliseren?
Antwoord: Ja, de meeste promotionele producten kunnen worden gepersonaliseerd met uw bedrijfslogo, slogan of een speciaal bericht. Dit maakt de producten uniek voor uw merk en helpt bij het versterken van uw marketingboodschap.
Welke soorten personalisatie zijn beschikbaar?
Antwoord: Personalisatie-opties kunnen variëren, maar vaak zijn er mogelijkheden voor bedrukking, graveren, borduren en reliëfdruk. De keuze hangt af van het type product en uw specifieke wensen.
Bestellen en Verzenden
Hier vind je meer informatie over het bestellen en verzenden van jouw favoriete producten.
Wat is de minimale bestelhoeveelheid voor promotionele producten?
Antwoord: De minimale bestelhoeveelheid varieert afhankelijk van het product en de gekozen bewerking. Het kan variëren van enkele tientallen tot honderden stuks. In het bestelformulier van een product op onze webshop staat in de grijze balk de minimale afname vermeld.
Hoelang duurt het om mijn bestelling te ontvangen?
Antwoord: Wij streven ernaar om elke bedrukte bestelling binnen 8 werkdagen (na goedkeuring van de digitale proefdruk) in huis te hebben. Onbedrukte (blanco) producten proberen wij binnen twee werkdagen te leveren. Wel is de levertijd afhankelijk van de voorraad, hoeveelheid, bewerkingsoptie en transport. Wacht dus niet tot het laatste moment met bestellen.
Kan ik mijn bestelling versneld laten bezorgen?
Antwoord: Vaak kunnen wij wat regelen om iets met spoed in huis te hebben, soms tegen meerprijs. Neem contact met ons op bij spoed en wij kijken wat er mogelijk is.
Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Antwoord: Wanneer je bestelling beschadigd aankomt is dat voor alle partijen natuurlijk vervelend. Neem in dit geval dan onmiddellijk contact met ons op. Dan gaan we kijken naar een oplossing.
Kosten en Betaling
Hier vind je meer informatie over het minst leuke deel van jouw bestelling; de betaling.
Wat zijn de kosten van promotionele producten?
Antwoord: De kosten van promotionele producten variëren sterk afhankelijk van het type product, de hoeveelheid en de personalisatieopties. Op de webshop kun je direct onze prijzen zien. Ook kunnen we je een offerte toesturen. Neem hiervoor contact met ons op.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Antwoord: Op onze webshop kun je direct via iDeal betalen. Ook accepteren we PayPal en kun je op factuur betalen met een 14-daagse betaaltermijn.
Zijn er kortingen beschikbaar voor grote bestellingen?
Antwoord: Onze prijzen zijn gebaseerd op verschillende afname staffels. Dus hoe meer je bestelt hoe lager de stuksprijs is. We hebben hierin al rekening gehouden met vrij hoge aantallen, maar wanneer je een grote bestelling wil plaatsen kunnen we altijd kijken of jouw aantal nog in de staffel zit.
Duurzaamheid en Kwaliteit
Onderstaand vind je antwoorden op vragen over duurzame keuze en kwaliteit van producten.
Zijn er duurzame opties voor promotionele producten?
Antwoord: Ja, er zijn veel duurzame opties beschikbaar, zoals producten gemaakt van gerecycled materiaal, biologisch afbreekbare items en herbruikbare producten. Neem een kijkje in onze categorie duurzame keuze of neem contact met ons op voor extra opties.
Zijn de producten van goede kwaliteit?
Antwoord: Van veel producten hebben wij een basic variant en een premium variant en vaak ook nog wel een variant die ertussenin zit op het gebied van prijs én kwaliteit. Zo hebben we altijd een product wat bij jou past.
Klantenservice
Wij streven naar een perfecte service. Neem daarom gerust contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt. onderstaand vind je wat extra informatie over onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling?
Antwoord: Neem bij problemen zo snel mogelijk contact met ons op. Dit geeft ons wellicht nog de tijd om iets te kunnen oplossen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze is geplaatst?
Antwoord: Wanneer een bestelling in productie is kunnen wij helaas niks meer wijzigen of annuleren aan de bestelling. Er kunnen nog wijzigen doorgevoerd worden tot het moment dat je de proefdruk hebt goedgekeurd.
Heeft u andere vragen? Neem gerust contact met ons op via info@bamq.nl of op nummer +31 (0)6 43 95 06 96
Neem contact met ons op
- Usp 1
- Icon (Afbeelding)
- Usp tekst
- Eigen reclamebureau
- Wij brengen jouw idee graag tot leven
- Usp 2
- Icon (Afbeelding)
- Usp tekst
- Maatwerk
- Specialist in custom made
- Usp 3
- Icon (Afbeelding)
- Usp tekst
- Flexibel
- BAM, wij regelen het
- Usp 4
- Icon (afbeelding)
- Usp tekst
- Gevarieerd aanbod
- Daag ons uit